Lejárt a biztonsági időkorlát.
Ha az oldal űrlapot is tartalmaz, annak mentése csak érvényes bejelentkezéssel lehetséges.
A bejelentkezés érvényességének meghosszabbításához kérjük lépjen be!
Felhasználó név:

hirdetés

Híreink - Baranya megyei területi szervezet beszámolói
  • Erdélybe jártunk…
    2019.08.14. - MESZK Baranya Megyei Területi Szervezet - Híreink - : Baranya megyei területi szervezet beszámolói

Kora reggel indulunk Pécsről, rövid pihenőkkel érkezünk Nagyszalontára, ahol meglátogattuk az Arany János Múzeumot. Nagyváradon megnéztük a Szent László templomot, a Városházát és a Holdas templomot. A Király-hágón át Kolozsvárra érkeztünk, ahol a Szent Mihály plébániatemplomot sajnos csak kívülről tudunk megnézni a felújítás miatt,és tisztelegtünk Mátyás király lovas szobra és szülőháza előtt. A 2. napon Erdély egyik legszebb természeti csodájához, a Tordai-hasadékhoz kirándultunk. Marosvásárhely volt a következő állomás ahol sétáltunk a Rózsák terén és meglátogattuk a Kultúrpalotát. Innen utunk a Kis-Küküllő mentén vezetett, majd a Bucsin-tetőn átkelve megérkeztünk a Gyergyói-medencébe, a szállásunkra.3 napon újabb gyaloglás következett a Békás szorosba. megcsodálhattuk a Gyilkos – tavat is. Megnéztük a híres zarándokhelyet Csíksomlyót is és lélekben feltöltődve mehettünk a szállásunkra. 4 napon a Parajdi sóbánya lenyűgöző látnivalói bűvöltek el bennünket, zárásként,. Gabi gyógytornász társunk levezényelt egy légzőtornát is, átszellőztetve a tüdőnket a sós levegővel. Megemlékeztünk a  Semmelweis. napról is.!A nap hátralévő részében Korondon  a székely fazekassággal ismerkedtünk , majd Sejkefürdőn Orbán Balázs sírjához mentünk.. Tamási Áron házát sem hagytuk ki utunk során. Utolsó napunkon elbúcsúzva a remek kilátással rendelkező szállásunktól és vendéglátónktól, Szászföld felé vettük az irányt. Megnéztük Segesvár szép városát, majd meglátogattuk magas Déva várát is. Utunk utolsó állomásaként az aradi Vértanuk szobra előtt, tiszteletünk jeléül elénekeltük a Himnuszt. Az esti órákban érkeztünk vissza Pécsre. Kirándulásunk elérte célját, mert a közel 50 fős résztvevő kamarai tagtársunk, sokat mozgott, rengeteg élménnyel, ismerettel, gazdagodott, feltöltődött. Alkalom volt új emberek megismerésére is kapcsolatok kiépítésre is.

Szekeresné Izsák Margit

területi elnök

Vissza

Kérjük tagjainkat, hogy nyilvántartott adataikat ellenőrizzék, és a hibás, vagy idejétmúlt adatokat javítsák!